Veelgestelde vragen
Vragen over ons aanbod
Minder dan 0,5% Alchohol wat is dat?
Dit betekend dat er na het verwerken van het product nogsteeds een kleine hoeveelheid alcohol in het product zit. Indien er 0% in het product zit betekend dit dat ook er ook daadwerkelijke geen alcohol in zit.
Zijn de producten ook geschikt voor zwangere vrouwen?
Om te zien of de producten ook geschikt zijn voor zwangere vrouwen hebben we bij producten die 0,0 procent alcohol bevatten en zwanger proof icoon staan.
Uiteraard is het belangrijk dat je altijd zelf onderzoek doet op bepaalde dranken wel of niet geschikt zijn voor jou. Denk bijvoorbeeld aan CBD of Ginseng wat in bepaalde dranken kan zitten.
Kan ik de dranken ook proeven?
Helaas bieden we in ons magazijn geen mogelijkheid tot proeven. Wel is het eventueel mogelijk om bij een Nolow Point te proeven. Nolow Points zijn winkel locaties die een selectie Nolow dranken verkopen. Bijvoorbeeld Smaak van 't Weeshuys te Purmerend. Deze wijn speciaalzaak biedt tastings aan waardoor dranken proberen tot de mogelijkheid behoort.
Vragen over bestellingen
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Nee, het is niet mogelijk een bestelling af te halen. Wij bezorgen de bestelling bij u, en bij een bestelling boven de 50 euro ook nog eens gratis.
Hoe verzenden jullie de bestellingen?
Bij NoLow doen we er alles aan om jouw bestelling op werkdagen binnen 48 uur te bezorgen via PostNL. Wanneer jouw bestelling is aangemeld bij PostNL ontvang je via email een track en trace code om de zending te kunnen volgen.
De kosten van transport binnen Nederland worden in de winkelwagen berekend zodat je altijd van te voren ziet wat deze zijn.
Gedurende corona lockdowns, vakantieperioden en nationale vrije dagen kunnen verzendtijden vertraagd zijn.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending is gratis bij een aankoop van €50,- of meer. Onder dit bedrag vragen wij een bijdrage voor de verzendkosten van € 4,95 voor bestellingen binnen Nederland.
Wat is de status van mijn bestelling?
Je kan de status van de bestelling eenvoudig checken via de verzendbevestiging die je per email van ons ontvangt. Deze email bevat een Track & Trace code waarmee je kunt volgen waar jouw bestelling is en wanneer deze wordt afgeleverd.
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Voor alle vragen over ruilen of retourneren verwijzen we je naar ons retourbeleid.
Ik heb een ander probleem met mijn bestelling of op de website?
Geen probleem we helpen je graag verder. Neem contact op via het contact formulier en we zullen je zo snel mogelijk helpen.